søndag den 3. december 2023

December

Så blev det sandelig december! Med fuld fart! I går skulle vi have den årlige familiedag med æbleskiver, pakkeleg og så videre. 
Jeg købte Juleskum med hjem fra Sverige. Det kostede kun 70 svenske kroner for sådan en kasse, så der er ingen chancer for at jeg kommer til at købe det i Danmark..... Måske skal jeg købe en til? Man ved aldrig hvornår man får brug for det!

And then suddenly it's December! Full speed! Yesterday, we had our yearly family-day with æbleskiver, the gift game and so on. 
I bought marshmallow Santas from Sweden. This big box only cost 70 Swedish kroners (barely 7 USD), so there is no chance I'll buy this candy in Denmark again.... Maybe I should buy another one? You never know when you need it! 
I år skulle vi være hele 12 personer! Jeg må indrømme at jeg er ved at være lidt udfordret på pladser, men hvis selskabet vokser yderligere må jeg jo finde på noget. I så fald skal jeg også i genbrugsbutikker og finde flere julekopper, for jeg har "kun" til 14 personer. Det er så fint (inden gæsterne kommer)!

This year, we were 12 persons. I have to admit that I'm starting to feel challenged concerning the seats, but if the company grows more, I will have to find solutions. I'll also have to go find more Christmas cups, because I "only" have enough for 14 people. It looked so beautiful (before they arrived)!
Der var vildt mange æbleskiver, men de forsvandt relativt hurtigt i år. Pakkelegen var god, maden blev god og alle hyggede sig. 
Så er december ligesom godt i gang........

There were a LOT of æbleskiver, but they disappeared quite fast this year. Our gift game went well, the food was good, and everybody had a nice time. 
So now December really started......

2 kommentarer:

  1. Hvor dejligt med familie hygge.
    Juleskum er bestemt et must have- her til jul. Det forsvinder bare så hurtigt 😁

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er simpelthen så dejligt! Det startede bare for mange år siden, men jeg havde aldrig tænkt at det skulle blive sådan en familietradition. Men jeg nyder det! Det er så hyggeligt.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails