torsdag den 7. december 2023

En ide / An idea

I løbet af den måned hvor min kuffert var væk, nåede jeg at tænke meget over en ny toilettaske. Jeg ville faktisk gerne sy en selv, og da kufferten kom hjem kunne jeg ikke slippe tanken. 
Så selv om jeg var helt sikker på at jeg virkelig ikke havde lyst til at sy mere i lang tid, så fandt jeg grønt stof og et fint blomstermønster fra et blad, og pludselig havde jeg den første side af toilettasken. 
Det bliver da fint, synes I ikke? Jeg håber jeg får lavet resten i weekenden. 

During the month when my suitcase was missing, I did a lot of of thinking about a new toilet bag. I wanted to sew one myself, and even when the suitcase came home, I couldn't let go of the thought. 
So even though I was certain that I didn't want to sew anything else for a long time, I found green fabric and a nice flower pattern from a magazine, and suddenly I was looking at the first bit of the toilet bag. 
It's looking good, don't you think? I do hope I get to finish it this weekend. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails