mandag den 25. december 2023

Julebesøg / Christmas visit

Rigtig glædelig juledag! Jeg håber, du har haft en dejlig dag i går. Det har jeg sammen med min nevø og hans familie. Det helt store familie-halløj i dag går jeg glip af på grund af arbejde, men det gør mig overhovedet ingenting. Jeg nåede nemlig at møde det allersidste lille skud på stammen d. 23., da hun kom forbi med sine storebrødre og forældre. Det er meget hyggeligere at møde dem sådan i stedet for når der er virkelig mange mennesker. Her sidder hun hos sin største storebror (på 4 år). Hun kan ikke passe sin nye kjole endnu, men det kommer nok!

A very merry Christmas Day to you! I do hope you had a lovely day yesterday. I did with my nephew and his family. I'm missing out on the bit family thing today because I have to work, but that is no worry. I got to meet the tiniest, newest member of the family on December 23rd when she popped by with her big brothers and parents. It's so much nicer meeting them that way instead of seeing them in a crowd. Here she is with her biggest brother (who is 4). She cannot fit her new dress yet, but I'm sure she will grow big enough!
Hendes mindste storebror på 2 år var der også. Vi hyggede, spiste æbleskiver, kiggede på mit legetøj og gav hinanden julegaver. 
Virkelig nogle hyggelige timer, og jeg fik endda målt den sweater jeg er ved at strikke til ham på 4 år så jeg fandt ud af at den skal være en smule længere. Meget nyttigt, når jeg nu gerne lige vil have den færdig i år!

Her smallest big brother who is 2 was also there. We hung out, ate "æbleskiver", looked at my toys and exchanged presents. 
Some very nice hours, and I even got to measure the sweater I'm making for the 4 year old and discovered it needs to be a bit longer. Very useful now that I really want to get it done this year, so I'll be knitting on it this week. 

2 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails