torsdag den 21. december 2023

Svært / Difficult

Jeg strikker videre på min julekalender, som snart må være færdig! Der er indtagninger nu, og man skal virkelig koncentrere sig. Det gik i hvert fald galt da jeg strikkede og snakkede samtidig da jeg kørte tog, og da hver gentagelse af mønsteret var på 14 masker. 
Vel hjemme i sofaen måtte jeg faktisk strikke baglæns 4-5 omgange og sætte markører ind mellem hver gentagelse af mønsteret. Nu går det meget bedre!

I'm still knitting on my Advent calendar, which has to be done soon! I'm decreasing right now, and you need a lot of focus for this pattern. It did not go well when I knit and talked at the same time on the train, when every repeat of the pattern was 14 stitches. 
Back home on the couch, I had to knit backwards 4-5 rounds and put in markers for every repetition of the pattern. Not it's a lot easier!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails