tirsdag den 12. december 2023

Julemysterier / Christmas mysteries

Der sker mystiske ting herhjemme. For eksempel har jeg lavet en meget hemmelig julegave! Så hemmelig at den ikke må komme på bloggen før den er foræret væk.....

Mysterious stuff is happening here. For instance, I made a very secret Christmas present! So secret that it cannot be out on the blog before it's been given away.......
Min strikkejulekalender er også stadig overordentligt mystisk! I dag skal den over på en rundpind, tror jeg. Der bliver for mange masker. 

My knitting Advent calendar is also still extremely mysterious! Today, I'll put it on a circular needle, I think. Too many stitches.
Og i går kom jeg hjem til et virkelig mysterie i haven! Pludselig lå der et juletræ på plænen! Jeg spurgte naboerne som ikke manglede et juletræ. 
Det viste sig at det havde en seddel med. Det skulle 5 huse væk fra mig, og de der manglede et juletræ blev ret glade. 
Har du mysterier i livet lige nu?

And yesterday, I got home to a real mystery in the garden! Suddenly, there was a Christmas tree on my lawn! I asked my neighbors who apparently didn't miss one. 
Turned out it had a note. It was supposed to go to in a garden 5 houses from my house, and the people in need of the tree were quite happy. 
Does your life contain any mysteries right now?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails