torsdag den 14. december 2023

Over halvvejs / More than half way

Jeg er over halvvejs i mønsteret i min julekalender nu. Altså - det MÅ jeg være! Dette er status i går, d. 13. december, og eftersom kalenderen kun går til d. 24, så må det være sådan. 
Der er dog sikkert rigtig mange masker og snoninger inden jeg er færdig! Der er mange, mange snoninger med "korn" i det her mønster. Det bliver rigtig, rigtig fint, men man skal lige være ordentlig vågen når man strikker! 
Jeg er oppe i en 60 cm rundpind nu. Det bliver spændende hvor længe den er stor nok. 

I'm more than half way in the pattern of my Advent calendar. You know - I HAVE to be! This was status yesterday, December 13th, and since the calendar only goes to 24, it has to be more than half way. 
I'm sure there are lots and lots of stitches and cables left before I'm done! There are so many cables with the "seeds" in this pattern. It's looking so, so pretty, but you really need to be wide awake when knitting! 
I'm using a longer circular needle now. I'm wondering when it will get too small...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails