fredag den 22. december 2023

Julevirus / Christmas virus

I tirsdags, midt i en konsultation, skulle jeg pludselig kaste op og måtte hurtigt forlade patienten. Derefter måtte jeg jo så tage hjem. 
Som kronen på værket glemte jeg min arbejdstelefon i toget!
Men for første gang nogensinde har jeg fået noget tilbage som var glemt i toget! Måske skyldtes det til dels mit fine baggrundsbillede? Hittegodskontoret lå et godt stykke væk fra stationen i Malmö så jeg fik sandelig også mine 10.000 skridt. Nu er jeg klar til at tage på arbejde igen efter et par dage herhjemme. Mine kolleger ville IKKE have mig for tidligt tilbage så jeg kunne nå at smitte dem....

This Tuesday, in the middle of a patient visit, I suddenly felt like vomiting and had to leave the patient in a hurry. And then I had to go home. 
Just to put the cherry on the cake, I forgot my work phone on the train!
But for the first time ever, I got back something forgotten on the train! Maybe it was partly because of my beautiful background picture? The office for lost stuff is quite far from the Malmö station, so I also got my 10,000 steps. So now I'm ready to go to work again after a few days at home. My colleagues did NOT want me back too early in case I'm contagious.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails