lørdag den 20. oktober 2012

America!

Synes lige, I skulle have fornøjelsen af at se denne poncho, som jeg mødte i en lufthavnsbutik med - ja - amerikanske souveniers. En butik kaldet "America!" Man kan næsten fornemme det, ikke?
Sjov idé, omend jeg ikke helt har fantasi til at forestille mig nogen gå med den....
Nu er jeg jo hjemme igen, og takket være efterårsferien, der har bevirket at mine sædvanlige aften-ting har været aflyst, har det været meget, meget dejligt og fredeligt. Jeg har nydt at være hjemme hele 3 aftener i træk! Det er vældig afslappende bare at få lov at være hjemme og ikke skulle forholde sig til andre end sig selv.
Godt nok har der været mange praktiske ting at ordne, så jeg strikkede faktisk ikke i ca. 84 timer. Skræmmende! Heldigvis ER jeg kommet igang igen, inden jeg glemte, hvordan man gør!!!!!!

Just wanted to share the pleasure of this poncho that I met in an airport-shop with - well - American souvenirs. Called "America!" You probably sensed it already, didn't you?
Fun idea, although I don't really have enough imagination to visualize anyone actually wearing this poncho.....
Now I'm back home, and thanks to the fall-vacation this week, my usual evening-activities have been cancelled, which led to a very nice and peaceful week. I really enjoyed staying at home 3 nights in a row! It is really very relaxing just being at home and not having to take care of anyone and their plans but me and my own.
I had a lot of practical things to do, though, so I didn't knit for around 84 hours. SCARY!
Fortunately I did pick up the needles again, before I forgot how to do it!

3 kommentarer:

  1. Hihi - der er min fantasi også stået af.
    God du er kommet igang med strikkeriet igen - glæder mig til at se hvad du har gang i...
    God lørdag :)

    SvarSlet
  2. Meget morsom - mon de kan sælge denne poncho. Godt du er kommet igang med pindene igen. Da jeg var i Kina lå mit strikketøj bare i tasken, men jer er på banen igen;-)

    SvarSlet
  3. Lige nu er jeg bare startet på (kedelige) ribstrømper. Endnu en gave til endnu en nevø mens jeg alligevel skal læse artikler....... De spændende ting venter lige lidt med at vokse!
    Ponchoen var bare for - øh, fantastisk? - til ikke at tage billede af!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails