tirsdag den 2. oktober 2012

Strømper? / Socks?

Tusind tak for jeres hilsener de sidste dage. De varmer helt utroligt! Det er hårdt at miste sin mor, men jeg glæder mig rigtig meget over, at det gik som hun ønskede, og over at jeg bare kan savne hende. Ingen fortrydelser eller andre ting. Bare savn. Det er nu meget godt.
Jeg ved godt, at I ikke tror, jeg bare ligger i hængekøjen og slapper af, men billedet er da fedt, ikke? Det er fra Esbjerg, hvor de har hængekøjer nede på stranden.
Niecens strømper blev lige sat på pause, da hun dagen efter sin fødselsdag tog til Barcelona uden en fast adresse. Desværre for mig Heldigvis for hende fandt hun ret hurtigt et sted at bo, så strømperne måtte jo lige rykkes op på prioriteringslisten igen.
Nu er de så helt i top, for der er jo udsigt til at jeg ikke behøver sende dem, men kan overrække dem i forbindelse med begravelsen. Så der strikkes! Heldigvis mangler jeg kun en enkelt fod, så der mangler ikke meget. De bliver SÅ lækre, og bestemt ikke kun til hamstere!

Thank you so much for all your comments over the last days. They are heart-warming. It is really hard losing my mom, but I'm very happy that everything turned out the way she wanted it, and that I can just concentrate on missing her. No regrets, no hard feelings. Just a feeling of loss. I'm very thankful for that.
I know that you don't suspect me lying around in a hammock all the time, but isn't this picture great? Taken in Esbjerg in a place with hammocks on the beach.
The socsk for my niece were put on hold when she moved to Barcelona the day after her birthday without a place to live. Unfortunately for me Fortunately for her she found an apartment very soon, so the socks came back on the list of important projects rather quickly.
And now they are in very top of the list, since I won't have to mail them to Barcelona, but will be able to give them to her at the funeral. So I'm knitting! I only need to make one more foot, meaning they are almost done. They are turning out wonderful, and I guess hamsters won't be the only ones loving them....

3 kommentarer:

  1. Det kunne ellers være skønt at ligge der og strikke - en dag hvor der var sol og lidt varme i luften.
    Sender dig knus og tanker :)

    SvarSlet
  2. Det gør mig ondt med din mor, men godt hun fik det som hun ønskede. Dejligt billede, hvem kunne ikke bruge en slapper og solskin?

    SvarSlet
  3. Citronmoster - uha, ja. Det ville være skønt! Lige den dag var det ret koldt.

    Pia - tak skal du have. Jeg er så ufatteligt taknemmelig over at det gik, præcis som hun ønskede.
    Billedet er dejligt, men det var ret koldt og blæsende den dag!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails