mandag den 8. oktober 2012

Virkelig mærkelig mandag / Indeed a weird Monday

I dag skal min mor begraves. Det bliver sandelig meget sørgeligt og mærkeligt.
Turen til Disneyland var helt fantastisk, og der kommer billeder. Mange billeder! Niecen og jeg har hygget os og slappet rigtig godt af, og det var faktisk meget rart, midt i alt det andet.
Jeg var så heldig nok til at knække en tand, så denne formiddag er brugt i en tandlægestol. Men nu har jeg også en fin tand. Det ville være så dumt at skulle begrave sin mor med en grim, knækket tand!
Vi høres ved i morgen - der er bare ikke flere ord til bloggen lige nu.

Today my mother will be buried. It will be very, very sad and strange.
Turen til Disneyland was amazing, and there will be photos. A lot of photos! My niece and I have had a wonderful and relaxing time, and actually it was very nice in the middle of everything.
I was fortunate enough to break a tooth and spend this morning in a dentist's chair. But now I'm the proud owner of a new, pretty tooth. I wouldn't like going to my mother's funeral with an ugly, broken tooth!
This will be all for today. I have no more words for the blog right now.

10 kommentarer:

  1. Sender et knus og varme tanker i den retning...

    SvarSlet
  2. mine bedste önsker for dig og dine, håber dagen bliver så god som den nu kan blive.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  3. Mange tanker til dig og din familie!

    SvarSlet
  4. Jeg sender lige nogen gode tanker i din retning. Jeg har først nu set, hvad du skal kæmpe med lige nu, og selvom det både var fredfyldt og afklaret, så er der jo et savn. Jeg håber, begravelsen bliver en god afsked.

    SvarSlet
  5. hello christine, all of us send you lots of love and one enormous hug.

    SvarSlet
  6. åh- jeg har da lige sprunget 2 uger over her på din blog :-)men hold da fast ! Du får en masse varme tanker med på vejen :-)KH Ellen

    SvarSlet
  7. Det gør mig ondt at du har måttet tage afsked med din mor.
    Jeg håber det blev en god oplevelse at leve videre på.

    SvarSlet
  8. Tak for jeres hilsener. Det blev faktisk en rigtig god dag, alt taget i betragtning.

    Thank you so much. Everything went very well, considering the occasion.

    SvarSlet
  9. Mange tanker sender jeg i din retning med ønsket om alt godt.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails