søndag den 14. oktober 2012

Færdig / Done

Kjolen er så færdig, som den lige kan blive her. Den er mægtig sød, og der gik næsten et helt bundt garn til den. Som al andet wollmeise-farve er den ret svær at fotografere, men jeg prøver selvfølgelig igen, når den er monteret!

The dress is done for now. It's really pretty, and I used almost a skein of yarn for it. As with other wollmeise-colors it's really difficult to capture on picture, but I'll try again when I'm back home and the ends at woven in.
Kongressen er sådan set også slut. Der var lækker middag i går, og disse fine portioner smør ved hver tallerken! Alle mine kolleger tager hjem i dag.

The conference is done as well. We had a wonderful dinner last night, complete with these pretty little butter-birds! All my colleagues are going back home today.
Men ikke mig. Som "desserten" til denne kongresrejse bliver jeg lige en dag ekstra og tager i Universal Studios. Glæder mig helt vildt!

But not me. As a "desert" for this congress, I will stay another day and today I'm going to Universal Studios. I'm really excited!

6 kommentarer:

  1. Rigtig god fornøjelse - Universel Studio er bare et besøg værd ;O)

    God hjemtur når du når dertil!

    SvarSlet
  2. Flere fluer i et smæk - herligt.
    Sød kjole :)

    SvarSlet
  3. Det var hyggeligt, men hold op, hvor jeg glæder mig til at komme hjem nu.

    SvarSlet
  4. Hvor blev den sød den lille kjole.
    Jeg håber du havde en god tur i Universiel Studio.

    SvarSlet
  5. Uldbegavet - tak skal du have. Tak for alle dine kommentarer. Der ligger et link til, hvordan man køber wollmeise i højre side af bloggen. Lige over min faste læsere. God fornøjelse!

    SvarSlet
  6. Tusind tak for linket Christunte.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails