mandag den 22. oktober 2012

Hele vejen op / All the way up

Denne uges mærkelige brystkræft opskrift er PINK! Heeeele vejen op ad benene.
De er da festlige, ikke? De tager nok lidt tid at strikke, men du kommer garanteret ikke til at fryse, og opmærksomhed vil du nok heller ikke savne.
Jeg synes de er seje. Måske skulle jeg strikke dem næste år? Mønsteret er ihvertfald her.

This weeks weird breast cancer awareness pattern is PINK! All the way up your legs.
They are really wonderful, don't you think? Will take a while knitting, but you won't be cold all winter, and you will get a lot of attention.
I think they are cool. Maybe I should knit some next year? The pattern is right here.

5 kommentarer:

  1. De er virkelig superseje Christunte, dem bliver du da nødt til at strikke.

    SvarSlet
  2. Ja for pokker da - de må på dine pinde!
    God mandag :)

    SvarSlet
  3. Wauv!!! De er godt nok ret så lækre og cool! De kommer fluks på to-do listen, som egentlig er ret så lang ;-)

    SvarSlet
  4. De er da både sjove og seje!!! Tror jeg springer over - uha, to lange ens stykker......orker jeg nok ikke strikke, men på en eller anden måde gad jeg alligevel godt have dem :-)

    Så strik du sådan nogle næste år; jeg vil glæde mig til at følge dem her!

    SvarSlet
  5. Ja, de er sjove, ikke? Må hellere sætte dem på listen til næste år.
    I år er der vist rigeligt at gøre færdigt....

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails