søndag den 28. oktober 2012

Vintertid / Winter-time




I dag har vi så skiftet til vintertid. Eftersom mit indre ur åbenbart er forholdsvist stædigt (måske passer det bare til resten af mig?) resulterede det i, at jeg godt nok gik senere i seng, men vågnede ca til normal hverdagstid. Der er ikke nogen der skal bestemme, hvor længe jeg skal sove!
I går havde jeg besøg af min veninde med familie. Se lige, hvad jeg fik! Strikkede lys. Hvordan skal jeg dog nænne at brænde dem ned? Vi fik aktiveret børn (og mand) så vi kunne kigge garn og bøger. Meget fornuftig veninde....

During the night we changed the clocks for winter-time. One hour back on the clock = an extra hour of sleep. But my inner watch seems to be just as stubborn as the rest of me, so even though I went to bed early, I woke up at the usual time for work.....
Yesterday my friend and her family came for a visit. Look, what they bought for me! Knitted candles! How am I ever going to burn those beauties down?
We had activities for the kids (and her husband), and then we had time for wool and pattern-books. She is a wonderful friend!

- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

  1. Herlig gave til en strikker - heldige dig :) Så lysene i Bilka for lidt tid siden og de røg straks på min advent-gave-ønske-liste

    SvarSlet
  2. Det må da være de perfekte lys til en strikker. Dem kan jeg godt forstå du ikke nænner at tænde.
    Jeg har selv nogle lys formet som spøgelser, der lyser grønt i mørke. Jeg tager dem frem hvert år til Halloween, men nænner heller ikke at tænde dem.

    SvarSlet
  3. Jeg blev virkelig glad for dem! Tænk, at nogen lige har fundet på sådan nogle lys....
    Spøgelseslys, der lyser grønt? Jeg ville sandelig heller ikke nænne at brænde dem!

    SvarSlet
  4. Ha først troede jeg det var et garnnøgle og et lys , men blev snydt :)) Hvor er de bare skønne :))

    SvarSlet
  5. Hvor er det en genial veninde du har ;-)

    SvarSlet
  6. Ja, ikke? Jeg vil heller ikke af med hende.....

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails