onsdag den 10. oktober 2012

Disney venner / Disney friends





6 kommentarer:

  1. Det er godt at se, at man aldrig bliver for gammel til Disney :)

    Det vidste jeg for øvrigt godt, for min far proklamerede stolt at han nu ejer alle 50 film og vil gå i gang med at se dem fra en ende af... det har han ønsket sig siden han var lille :)

    SvarSlet
  2. Karen - det glæder mig meget at høre! Min niece og jeg var helt enige om, at et billede med Peter Plys ville være for sjovt. Og der var ingen kø.

    SvarSlet
  3. Fantastisk dejlige billeder af glade børn. Jeg har aldrig været i Disney land, men får helt lyst til en tur med mine børnebørn.

    SvarSlet
  4. Det er nemlig rigtig hyggeligt, selv om der ikke var meget børn over os, så var vi skam glade!

    SvarSlet
  5. oh, these are great pictures. love you christine!!

    SvarSlet
  6. We loved taking the pictures. So much fun!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails