torsdag den 4. oktober 2012

Ærme? / Sleeve?




Beklager det dårlige morgenbillede i kunstigt lys. Det første ærme til min Hexagon-bluse snegler sig af sted. Jeg var faktisk nået langt på Fanø, men opdagede så, at det var for smalt. Om igen! Denne gang med indtagninger på hver sjette i stedet for hver fjerde pind!
Mine strikkeveninder var så søde i toget at minde mig om mine egne ord 'Hvis man trevler op med det samme, føles det næsten som et nyt strikketøj'! Grrrrrrrr.... Heldigvis nåede de levende hjem.

I apologize for the awful photo in artificial light. The first Hexagon sleeve is growing very slowly. Ón Fanø, I had come a long way before discovering that it was actually too tight. Rippit! I tried again, this time decreasing on every 6 rows instead of every 4.
My knitting friends very kindly quoted my wise words, as we took the train back. 'If you unravel right away, it almost feels like a new project!'
Grrrrrrrr...... Fortunately, they made it home alive.

- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails