mandag den 11. november 2013

Grusomme mig / Despicable me

Har du set filmen(e)? De er sjove. Hr. Gru har en hel bunke små hjælpere, der hedder Minions.
De er ikke superskarpe, men de er faktisk meget søde. Vældigt arbejdsomme er de også!
Nu kan man så også få dem som halv-vanter.... God fornøjelse!

Did you watch the movie(s)? They are so funny. Mr. Gru has a whole bunch of helpers called Minions.
Not the brightest bunch, but very cute, actually. They are happy and busy workers too!
So now you can have minions as fingerless gloves..... Happy knitting!

8 kommentarer:

  1. Jeg overvejer, om jeg kan holde dem ud - min 6-årige ville nok elske dem.

    SvarSlet
  2. Utroligt hvad der findes opskrifter på :))
    God mandag..

    SvarSlet
    Svar
    1. Man tror det næsten ikke..... God mandag til dig også!

      Slet
  3. Svar
    1. De er så søde! Måske burde vi allesammen have nogle stykker derhjemme?

      Slet
  4. Jeg har ikke set filmene, men er faktisk kun stød på figuren i den kreative verden. De er simpelthen så søde, de halvvanter!

    SvarSlet
  5. Jeg har faktisk også kun set nummer 2. Men den var vildt sjov!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails