søndag den 10. november 2013

Hvad jeg købte / What I bought

Julestue var et hit. Mange, mange mennesker. Boder overalt og næsten ikke til at mase sig frem. Men nevøerne elskede det og stiller gerne op igen! Jeg købte mig et fint, strikket iphone-etui. Med Marius-mønster. I Peruvian Highland/Cascade, føles det som.... (Sagde nørden)
Om aftenen blev jeg foreløbigt færdig med artiklen. I nat drømte jeg om arbejde på den trælse måde, og i dag kommer min ældste niece på besøg. Morgenen er gået med oprydning. For et minut siden skulle jeg have været ude af døren.
Jeg håber, hun vil være med på film, te og strikketøj, niecen. Jeg trænger......

The Christmas market was a hit. Lots and lots of people. Pupils selling stuff everywhere. Too crowded. The nephews loved it and would like to come along next time! I bought a pretty, knitted iphone-sock. With Marius-pattern. Made with Cascade. Or so it feels. (The nerd has spoken)
In the evening, I finished the article this far. During the night I dreamed of work in the bad way, and today my oldest niece will come visit. This morning I cleaned the place. A minute ago, I was late to go.
I hope she will be happy with films, tea and knitting, my niece. I really need it.......

8 kommentarer:

  1. Flot etui. Jeg er helt tosset med Mariusmoensteret.
    Te film og strik,fantastisk program til en soendag. Jeg skal i biografen med mine piger i eftermiddag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt med film! Vi endte med at se Dr. Who. Så kunne hun lære det!

      Slet
  2. Smukt etui og skønne farver! Håber du får hygget, set film og strikket .....

    SvarSlet
  3. Flot etui - sød anvendelse af det klassiske mønster!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er mægtig tilfreds med at jeg valgte lige det.

      Slet
  4. Ren Cascade 220, sagde hende der har strikket det :-)
    Og boden gav næsten 30% mere end på sidste Julestue

    SvarSlet
    Svar
    1. Tænkte jeg det ikke nok! Det føltes præcis som Cascade 220!
      Det var en dejlig bod I havde.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails