lørdag den 30. november 2013

Stress!







Lavede kaffe i morges og hældte den direkte i vasken. Men jeg huskede at vinde garn op! Sidder nu i toget til Jylland og håber meget, at salgsvognen er med og har noget kaffe og sådan.... For jeg trænger!
I går på arbejde havde jeg en lille pige på 4 år med de fineste, hjemmestrikkede bukser. Hun prøvede rutschebanen, og takket være bukserne fløj hun ned og landede en halv meter væk fra rutschebanen på numsen. Det var et hit! Strikkede bukser styrer.....
Nu spørger mine kolleger så, hvornår JEG tager strikkede bukser på?

Made coffee this morning and poured it straight into the sink. But I did remember winding yarn! Now I'm in the train, heading for Jutland, sincerely hopning they will sell coffee and such on this train. I really need it!
Yesterday, at work, I met a 4 year old girl wearing knitted, woollen pants. She tried our slide, and thanks to the pants, she flew down the slide, landing a yard from the slide. She loved it! Knitted pants rule.....
Then my colleagues asked when I would be wearing knitted pants?

4 kommentarer:

  1. Jeg kunne liiiige se dig med strikkede bukser hihi. Vil de saa ogsaa have dig med i rutchebanen?????
    God jyllandstur.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. Det ville være yndigt! Bortset fra det, så tror jeg de ville være vældig bløde og dejlige at have på. Men bestemt ikke til arbejdsbrug

      Slet
  2. Du trænger da til at slappe af!
    Og så kunne du jo lave dig et par swants.
    Jeg tror det er det helt nye. Jeg har kun lige hørt om dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige nu hygger jeg hos familien. Og strikker. Derefter skal jeg på kursus. Hvor jeg også vil strikke. Så det er også afslapning.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails