søndag den 17. november 2013

Tilfældigt - på en måde / Random - sort of

Antallet af rækker med hver enkelt farve er tilfældigt. Jeg slår med terningen. Hvis jeg absolut ikke er enig i antallet, så slår jeg igen. Eller bestemmer selv.....
Det er vist meget godt, det bare er et sjal og ikke forskning!
Uanset hvad, så er det vist snart færdigt. Glæder mig!
Iøvrigt - senere i dag trækker jeg vinderen i min give-away. Stay tuned!

The number of rows of each color is random. I roll the dice. If I so not agree about the number, I roll again. Or decide a number myself......
I'm happy this is just a shawl and not a scientific investigation!
No matter what, it will soon be finished. Can't wait!
By the way - later today I will pick the winner of my give-away. Stay tuned!

12 kommentarer:

  1. Ja nogen gange kan tilfældigt være relativt :)) Det ser smukt ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Ja, relativt tilfældigt bliver det ihvertfald!

      Slet
  2. Det bliver da flot dit Random-sjal hehe. Yes I stay tuned with crossed fingers.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Må hellere lige få lavet det sidste....

      Slet
  3. Hvor er det flot og sikke nogle farver. Jeg elsker, at du arbejder med tilfældigheder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. For en gangs skyld gør jeg bare, hvad der står i mønsteret.... Der står tilfældigt!

      Slet
  4. Smuk papegøje! Og sindrigt system ;-) Det er heller ikke endnu lykkedes mig bare at vælge 100 % tilfældigt, selv når det var planen...

    SvarSlet
  5. Ha, ha ligner min måde at håndtere livets store udfordringer på, lige antal øjne ja og ulige nej. Fortæller min mave mig at jeg er utilfreds med resultatet, slår jeg indtil den viser det jeg ønsker ;0)
    Super dejlige farver

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da en genial måde! Kunne være, man skulle prøve....

      Slet
  6. Ha ha, yes! It's good it's not a scientific investigation! And congrats to Annie :)

    Can't wait to see the shawl when it's finished!

    I think I've been staying up too late these past three nights . . . !

    SvarSlet
    Svar
    1. Oh, the shawl is so pretty. I would love to keep it for myself! But I guess I would have to make another one, then.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails