fredag den 8. november 2013

Deja vu

Jeg undskylder tusind gange at jeg bringer to indlæg lige i forlængelse af hinanden, der handler om præcis det samme.
Men jeg har altså strikket en æblehue mere......
Den er lige så fin og var lige så hurtig at strikke som den første, og de er fuldstændig ens. Så nu ved jeg, at der er brugt 30 gram garn til hver hue.
Mønsteret, jeg har brugt er dette her, selv om den nyligt viste æblehue vist er cirka det samme (og gratis).
Der skal ikke laves flere lige nu, men på et tidspunkt kan jeg godt se mig selv strikke en rød æblehue og en blå blåbærhue. Bare, så man kan vælge!
Den nye hue er iøvrigt til en anden lille dreng, der er endnu mindre end ham i går. Men hoveder vokser jo vildt hurtigt, så mon ikke han får brug for den snart?

I apologize a thousand times that I bring you 2 posts right after each other about the very same subject.
But I made another apple hat......
It is just as pretty and fast to knit as the first one, and they are identical. So now I know that I used 30 grams for each hat.
The pattern I used came from this magazine, although I guess the apple hat I showed you a few weeks back would give the same result (and it's for free, too.).
I'm not making any more right now, but some time in the future I think I will have to knit another, red apple hat and a blue blueberry hat. Then you can pick!
The new hat is for another little boy, by the way, much smaller than the boy yesterday. Heads grow incredibly fast, though, so I guess he will need it soon?

8 kommentarer:

  1. Sådan en sød hue kan godt tåle at blive gentaget flere gange.
    God fredag :)

    SvarSlet
  2. Meget sød og fin lille hue.

    SvarSlet
  3. Selv om det er 2. gang, så gør det den ikke mindre skøn! Jeg kan godt lidt sådan nogle "finurlige" huer.

    SvarSlet
  4. Dem tager jeg til mig. Tak skal du ha'.

    SvarSlet
  5. Tak skal I have. Det er dejligt, at I gider se på to i træk!

    SvarSlet
  6. Æblehuerne er super søde, og vidt forskellige alt efter hvilken farve du har strikket i. Har også set på den tidligere røde. Jeg skal vist have oversat den opskrift, den må da være til at gå til. Super søde.

    SvarSlet
  7. Yummi man får bare ALDRIG for mange indlæg når det er med babyer og babystrik :))

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails