tirsdag den 12. november 2013

Grå tirsdag / Grey Tuesday

Man kan altid gøre en grå tirsdag lidt bedre med lidt dejligt garn, ikke?
Men denne grå tirsdag går nu mest med at sende artiklen ind. Det bliver så SKØNT at få den ud af verden! Den er endt bedre, end jeg troede, men raketvidenskab er det ikke......
Desuden skal jeg klippes. Og på posthuset. 
Når artiklen er sendt ind? Så tror jeg, jeg skal snige mig til at se en lille film. Mens jeg strikker. Uuuuuuuhhhhhh.

A grey Tuesday can brighten up with a little lovely yarn, don't you think?
But this grey Tuesday will be spent submitting my article. It will be GREAT getting it out of my life!
It ended up way better than I thought, but it's not exactly rocket science......
Then I need a haircut. And I'll visit the post office.
After the article has been submitted? Then I may sneak in front of the tv, watching a little movie. While I'm knitting. Aaaaaaaaahhhhhhhhhh.

7 kommentarer:

  1. Jo for pokker - lækkert garn på en regnvejrsdag er et must.
    God tirsdag :)

    SvarSlet
  2. Ja den farve lyser helt klart op på en dag som i dag.

    SvarSlet
  3. Lyder som en rigtig god dag, du har foran dig

    SvarSlet
  4. Det bliver vist godt. Trods regnen!

    SvarSlet
  5. Laekkert garn. Det kan redde en hel dag. God klipning.

    SvarSlet
  6. Det lyder som en god dag og aften :))

    SvarSlet
  7. Det var bare en rigtig god dag!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails