lørdag den 23. november 2013

Præmie / Prize

Da jeg kom hjem i går aftes, var min præmie fra Selvstrik kommet.  På bloggen havde jeg vundet et gavekort på hele 200 kr, som jeg fik lov at snolde for i net-butikken.
Se lige, hvor fint mine ting var pakket ind!

When I arrived home last night, my prize from Selvstrik had arrived. On her blog, I won a virtual gift-card worth 200 DKK that I could use in the internet-shop.
Just look, how nicely my things were wrapped!
Indeni var der Zauberball og guld-garn samt en kaninhale, som jeg havde bestilt. Guld-garnet er følgetråd, og jeg tror lige præcis, jeg har noget rødt garn det ville være perfekt til!
Udover de bestilte ting var der altså også garnprøver og en ekstra kaninhale fordi min pakke var forsinket.
Hvad skal jeg sige? Hvis du lige mangler et eller andet godt og ønsker god service, så kig forbi Selvstrik.

Inside was Zauberball and some golden yarn with a rabbits tail, which were the things I ordered. The gold is a very thin thread that can be used in combination with other yarn, and I do think I have some wonderful, red yarn that would be perfect for this!
Besides these things, there were some yarn-samples and an extra rabbit tail since my package had been delayed.
What can I say? If you need something really nice and would love some good service, then visit Selvstrik.

10 kommentarer:

  1. Det var da en lækker ekstra gave. Jeg strikker julegave-hemmeligheder med guldtråd lige nu. Det giver en super god effekt :)

    SvarSlet
  2. Lækker gave, jeg tror jeg må et smut forbi Selvstrik :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er et godt sted at blive fristet....

      Slet
  3. lækre ting, du har shoppet for din gevinst :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Der er lidt andre ting i butikken dér end man ellers ser.
      Måske skulle jeg strikke strømper med guldtråd også? (drømme-drømme)

      Slet
  4. Hvor fint- og den butik kender jeg heldigvis ikke ( endnu ;-) God søndag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde. Der er (heldigvis) mange dejlige garnbutikker lige nu!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails