fredag den 1. november 2013

Jeg vidste det godt / I knew it

Det var skønt at være på ferie, og det var skønt at komme hjem. Nu er den første uge snart gået, og jeg er flad..... Der har været meget at få tiden til at gå med, både på arbejde og derhjemme.
I aften skal jeg til release-koncert på Nørrebro, og i morgen skal jeg være hjemme. Ihvertfald om dagen. Jeg glæder mig!
Så skal der forberedes en give-away. Indlæg nr. 2000 nærmer sig hastigt, og det skal da fejres, ikke?

Vacation was really great, and it was wonderful coming home. The first week is almost over, and by now, I'm tired...... Time has really been flying, not only at work, but also at home.
Tonight I'll be at a release-concert on Nørrebro, and tomorrow I'll be at home. At least during the day. Can't wait!
I'm going to prepare a give-away. Post number 2000 is coming up fast, and we need to celebtrate that!

4 kommentarer:

  1. Jo for Søren da, det må fejres :))
    Det er jo altid lidt hårdt at komme i gang igen, så du må nyde den kommende weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det skal virkelig fejres! Jeg kom i gang igen på den travleste måde.... Og har lidt arbejde i weekenden.

      Slet
  2. Det kan være hårdt at holde ferie - især når en travl hverdag banker på efterfølgende.Det lyder spændende med en Give-away, men nu trænger du vist til at nyde din weekend :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bedste ved at stæse sådan rundt er, at jeg ikke rigtig fik jetlag. Jeg har simpelthen været så træt og faldet hurtigt i søvn.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails