søndag den 24. november 2013

Julen kommer / Christmas is coming

Om præcis en måned er det juleaften! Som de andre år, vil min kære søster og jeg selvfølgelig sørge for, at juletræet hos den anden bliver så smukt som muligt, og i år har jeg været så heldig allerede at få min julekugle fra hende.

In exactly one month it's Christmas Eve! As every year, my darling sister and I have an agreement of doing our very best to make the others Christmas tree as shiny and beautiful as possible, and this year I've had the luck of already receiving my decoration from her.
Oser den ikke bare af jul og glæde?
Desværre kommer min(e) kugle(r) til hende overhovedet ikke op på siden af denne her. Men grimme er de da.....

Isn't this just the essence of Christmas and Joy?
Unfortunately, my decoration(s) for her are nothing near this one. But they sure are ugly.....

9 kommentarer:

  1. Den er skøn! Og faktisk meget lidt grim. Men nu har jeg også været ret vild med at spille Angry Birds inden jeg gik over til Candy Crush.... Vi må også have pyntet op selvom vores juleånd er emigreret til Wisconsin.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen altså, Lisbeth! Den er da tudegrim! Men også lidt nuttet..... Den kommer nu altså nok på den nederste gren på MIT juletræ!

      Slet
  2. Den er skøn! Og faktisk meget lidt grim. Men nu har jeg også været ret vild med at spille Angry Birds inden jeg gik over til Candy Crush.... Vi må også have pyntet op selvom vores juleånd er emigreret til Wisconsin.

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Skøn, ja. Pæn, nej. Men totalt sjov og meget passende til mit juletræ!

      Slet
  4. Uhh hvor er den dejlig. Supersjov tradition I har jer, den vil jeg prøve at lave med min søster

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun vinder bare altid..... Undtagen den gang, hvor jeg startede det hele med en SvampeBob firkant. Med glimmer på tungen!

      Slet
  5. oh, that put a smile on my face :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes. It does that, doesn't it? Angrier than angry birds.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails