mandag den 25. november 2013

Time and Relative Dimension in Space

Man kan næsten ikke tro det. Men den gode doktor er fyldt 50 år her i weekenden!
(Han holder sig godt, synes jeg.....)
Det skal selvfølgelig også fejres her på bloggen, og hvordan fejrer man det bedre end med et sjal?
Denne gang er det hans Tardis (hvis fulde navn er i overskriften. Hvis du nu undrede dig) der er på sjalet. Det er smukt, ikke? Og så lige i den rigtige blå farve.....

It is hard to believe. But everone's favorite doctor turned 50 years this weekend!
(He still looks very young, though....)
Of course that should be celebrated on this very blog, and how can that be done any better than by flashing a shawl pattern?
This time it is his Tardis (by the way - the headline is the full title of the Tardis. In case you wondered) on the shawl. Soooooo beautiful! And in the perfect, blue color as well.......

6 kommentarer:

  1. Ja, han holder sig forbavsende godt den gode doktor.
    Først for nyligt har jeg fundet ud af hvad 'Dr. Who' dækker over. (Det er nok lidt din skyld ;-)
    Da jeg gik på universitetet, hørte jeg af og til navnet, man aldrig mere udførligt, end at det lykkedes mig tro at det bare var endnu et navn fra en uinteressant musikverden. Serien holdt også en langstrakt pause på det tidspunkt. hvilket sikkert forklarer hvorfor ingen tog sig tiden til at vise mig hvad det egentlig handlede om. Hvis, så havde 'min først doktor' haft en ganske anden fremtoning.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har først "opdaget" ham for nogle år siden, da min veninde tvang mig til at se et par sæsoner. Derefter var jeg fuldstændig hooked....

      Slet
  2. Smukt,smukt sjal. Hvis ikke det var fordi jeg har gang i rigeligt strik kunne det godt have været på mine pinde...

    SvarSlet
  3. Dejlig fejring af fødselsdagen der :-) hvilken af doktorerne kan du så bedst lide?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu er det jo kun de tre sidste, jeg har set. Men David Tennant er god.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails