fredag den 22. november 2013

Hund + frakke / Dog + coat

Den stolte hund iført sit nye "tøj". Man må da sige, den passer ret godt, ikke? Efter et par omveje kom pakken frem til min kollega (eller rettere. Han fandt endelig ud af at kigge på sin hylde til post!) og kort efter fik jeg et fint billede.
Ikke, at jeg lige gider gøre det igen, altså.....
Fik ellers "tilbud" fra mindste-nevøen om at strikke lyserøde kattevanter til hans nye veninde fra spejder. Trods de største, bedende øjne, så går den altså ikke. Sure moster sagde nej!

The proud dog in his new "clothes". It does fit quite well, doesn't it? After a few problems the parcel finally reached my colleague (or, to tell the truth; finally he looked at his shelve, at the very spot for his post!) and shortly after this I had a nice photo.
Not, that I consider doing it again, you know......
I did get an "offer" from my youngest nephew, though, about knitting pink cat-mittens for his new friend from scout. (a girl)
He managed to make the biggest, begging eyes I ever saw, but it didn't help. Grumpy "moster" said no!

10 kommentarer:

  1. Åh ja en sur moster - jeg er da sikker på at der er mange søde spejderpiger der ville blive glad for katte vanter ;)))

    SvarSlet
    Svar
    1. Garanteret! Jeg kender også en hel del, der bestemt godt kunne bruge både strikkede strømper og sjaler.....

      Slet
  2. Hvor er det en fin hundebasse der- og den ser slet ikke ud til at tage sig af at have fået tøj på ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ejeren påstod, at den ikke ville have den af igen. Så det tror jeg selvfølgelig på....

      Slet
  3. Vældig fin frakke. Kom nu..... kattevanter vil da bringe lykke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - ja, og så kunne man kende københavnske spejderpiger på deres pink kattevanter med refleksgarn! Næh. Nok er han nuttet, men alligevel.... Måske skulle han selv lære at strikke?

      Slet
  4. Og moster skal ogsaa sige nej en gang imellem. Nu skal du strikke lidt til dig ikk???
    Skoen vovse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hunden er virkelig sød! Det var nok derfor, jeg kom til at sige ja.....
      Jo, jeg skal vel strikke noget til mig selv. Der er bare lige de der strømper........

      Slet
  5. He's so cute and the sweater's gorgeous!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails