torsdag den 28. november 2013

Fred & George 2

På trods af mine intentioner om kun at lave et par af hvert strømpemønster, er jeg altså gået i gang med et par Fred & George strømper mere. Til min niece. De er så sjove og fine, synes jeg!
Det bliver ikke til meget strik. En måned med alle mulige opgaver i fritiden kombineret med spekulationer over mit arbejde og deraf dårlig søvn er ikke godt for min strikkelyst.
Men nu lysner det. Håber jeg. December skal nydes! Basta.

In spite of all intentions of making only one pair of each sock pattern, I started another pair of Fred & George socks. For my niece. They are so funny and nice!
I don't knit much right now, though. A month of all kinds of tasks in my spare time combined with speculations about my job, leading to trouble sleeping don't do anything good for my knitting.
But now things look a bit brighter. I hope. I want to enjoy December!

10 kommentarer:

  1. Jamen så vil jeg ønske dig god strikkelyst og en dejlig december. P.S.: Jeg synes sokkerne gode og farverne skønne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Første strømpe er næsten færdig nu.....

      Slet
  2. Det mønster tåler en gentagelse. Håber spekulationerne over dit job snart får ende så nattesøvn og strikkelyst vender tilbage. God torsdag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det hjælper på udsigterne, men det var et par hårde uger og en slem pille at sluge...... Torsdagen var god. Den sluttede med gløgg. Kan det blive bedre?

      Slet
  3. Øv altså. Strikkeriet må ikke gå i stå. Håber du snart får det vendt.
    Sokkerne er så fede at de sagtens kan tåle en gentagelse. Farvekomb. er rigtig god.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Strikkelysten er der. Faktisk slapper jeg også bedre af, når jeg har noget at strikke på! Det var et dejligt møde i dag.

      Slet
  4. Dine strømper ser altid meget forskellige ud, så hvis ikke du havde fortalt det, havde jeg ikke opdaget at det var en gentagelse.

    Det lyder ikke godt, med spekulationer over arbejdet.
    Held og lykke med at finde lyset frem.
    It's the season.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg sætter en stor ære i et nyt mønster! Alligevel er jeg i gang med både de her og et par monkey-socks til mig selv.....
      Det med arbejdet går bedre. Jeg har fået det vendt nogle gange og nu også talt om det med kolleger og venner. Der er bestemt lys forude!

      Slet
  5. De er bare skønne de sokker, så jeg forstår godt du gentager succesen :))
    Håber snart jobsituationen kommer i orden!

    SvarSlet
    Svar
    1. De strømper er bare fede! De er også sjove at strikke, fordi der hele tiden sker noget nyt....
      Det med jobbet løser sig vist. Helst det sted, jeg helst (eller man skal nok sige næst-helst) vil være, tak!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails