tirsdag den 13. august 2024

FOR afslappet / TOO relaxed

I dag tog jeg til Sverige for at gå en tur på Kullen. På vej dertil kom jeg i tanker om at bloggen IKKE var opdateret. UPS!!!!!!
Men det har været en virkelig dejlig feriedag og der er virkelig smukt på Kullen. Mine ben er helt stive og turen frem og tilbage tog cirka 3 timer hver vej. Så jeg fik strikket! Meget! 
Havfruekjolen er kommet så langt her - den bliver vist klar til vask i morgen inden der skal pailletter på. Jeg tror det bliver godt!

Today I went to Sweden to walk on Kullaberg. On my way there I remembered that I had NOT been updating my blog. WOOPS!!!!!
But it's been such a nice vacation day, Kullaberg is so beautiful. My legs are quite stiff and the trip there and back took about 3 hours each way. So I got to knit! A lot!
The mermaid dress has come this far - I think it will be ready for a wash tomorrow before sewing on the sequins. I think this will be good!

4 kommentarer:

  1. Jeg var også begyndt at undres😅
    Hvor bliver den fin.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sikke noget! Og tak. Den skal nok blive god! Glæder mig til at få pailletterne på og se hvad barnet siger!

      Slet
  2. Du har jo også forvænt os, med de daglige opslag :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - jeg synes jo det er hyggeligt med et opslag hver dag! Hyggeligt du læser med.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails