søndag den 4. august 2024

På tide / About time

Sidste år fik jeg et virkelig fint husnummer som min nevø havde lavet! Desværre kunne jeg ikke hænge det op, men jeg fik en ophængnings-ting med som "bare" lige skulle støbes på bagsiden. 
Jeg HAR købt beton, men har gået det sidste år og spekuleret på hvordan jeg dog lige skulle finde en form så jeg kunne støbe det på bagsiden. 
Og - nå ja. Skuret skulle også lige males. Det nåede jeg ikke!
Men nu er det ferie og jeg skal male. OG jeg har fundet en passende form! En æske knækbrød som stort set passer. Jeg håber altså virkelig det kommer op at hænge i år!

Last year, I got this really pretty house-number for my house that my nephew made! Unfortunately, it needed a hanger, but I got the hanging-thing which "only" needed to be cast on the back. 
I DID buy the concrete, but this past year I have been wondering a lot about how to find a mould to make sure I could do it. 
And - oh well. My shed needs paint. I never had time for that!
But now it's my vacation and I want to pain. AND I found the cast! A box for crispbread that more or less is the right size! I do want to hang it by the road this year!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails