tirsdag den 27. august 2024

18

Ferien er slut og hverdagen er skudt i gang. Det er faktisk også fint nok, selv om det er herligt at have fri! 
Jeg fik ikke strikket meget i Disneyland, men det gjorde jeg til gengæld på Island! Så derfor kan jeg præsentere næste par strømper som er til min nevøs hustru som fylder år på lørdag. 

The vacation is over and the work-life started again. It's actually fine, although I also love to just have days off! 
I did not get to knit much in Disneyland, but then I knit on Iceland! So that's why I can present the next pair of socks for my nephews wife who celebrates her birthday on Saturday. 
Mønsteret hedder Angee, fra Cookie A.'s bog Sock Innovation. Det er jo ved at være et godt, gammelt mønster med 15 år på bagen. Bogen begynder også at se lidt slidt ud, selv om jeg jo stadig føler at den er "ny". Det er et fint mønster med mønster som ligner snoninger uden at være det. 
De er strikket i håndfarvet garn som var et af mine første forsøg på rejefarve. Det blev det ikke, men det er en fin orange-rød! Jeg har strikket på pind 2,5 og de vejer 75 gram. 

The pattern is called Angee, from Sock Innovation by Cookie A. So the pattern is a good, old one. Actually 15 years old. The book has started to look a bit worn, although I still feel that it's "new". The pattern is really pretty - it looks like cables, but it's not. 
They are made with hand-dyed yarn that were one of my first tries to do the shrimp color. It did not work out, but it's a nice orange-red! I used 2.5 mm needles and they weigh 75 grams. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails