lørdag den 3. august 2024

Havfrue? / Mermaid?

Min nieces datter på 5 år, som VIRKELIG går all in på enhjørninger og prinsesser, ombestemte sig i forhold til hvad hun gerne ville have jeg skulle strikke til hende. 
I stedet for en Ariel trøje fandt hun denne her. En havfruekjole. Jeg tror faktisk jeg kan finde noget bomuldsgarn i skabet, finde en passende størrelse og forhåbentlig lige nå at strikke den nu i min ferie, så hun kan få den når hendes storesøster skal med i Disneyland og hun skal vente. Så kan hun også lige nå at få den mens det endnu er sommer. Burde det ikke være muligt? Med et par togture?

My niece has a 5 year old daughter, who REALLY is all in on unicorns and princesses, and she changed her mind about what she wanted me to knit for her. 
Instead of an Ariel cardigan, she found this. A mermaid dress. I actually think I could find some cotton in my closet, find a fitting size and hopefully manage to knit it during my vacation, so she can have it when her big sister is going to Disneyland and she has to wait. Then she would also have time to use it while it's summer. I hope it's possible? With a few train rides?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails