lørdag den 17. august 2024

Farver! / Colors!

I starten af ferien syede jeg min kjole, og samme dag syede jeg også lige et par bluser mere i Afrika-stof. Jeg kan bare så godt lide dem! De er lette og luftige, og farverne er jo herlige! 
Denne gang blev det de her to slags stof. Jeg har jo mere nede i skabet, og jeg tror måske nok det kan blive til et par stykker mere. Måske næste år? Man skulle jo nødig blive væk i mængden, vel?

When my vacation started, I sewed my dress, and at the same day I also sewed two more tops in Africa-fabric. I just like them so much! They are light and airy, and the colors are wonderful!
This time, I picked these two kinds of fabric. I do have more down in my closet, and I do think I will sew a few more. Maybe next year? I don't want to look like everybody else!

4 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails