torsdag den 22. august 2024

Til Island / Going to Iceland

Denne her sidste uge af ferien er fuldt pakket med ting! Efter turen til Aarhus mandag nåede jeg at sove lidt (jeg ville også nå at sidde lidt i sofaen og kom derfor sent i seng....) inden jeg skulle tidligt op og ud til lufthavnen. 
Det var en rigtig flot morgen der omkring 06.30!
Det gik lidt langsommere med kufferten, men jeg kom til stationen til tiden - bare for at se at toget var 15 minutter forsinket.....

This last week of my vacation is fully packed with stuff! After going to Aarhus on Monday, I managed to sleep a bit (I also wanted to sit a bit on my couch so I got to bed late.....) before I got up early to go to the airport. 
The morning was so beautiful around 6.30 a.m.!
It was a bit slower walking with my suitcase, but I managed to get to the station in time - just to see that my train was 35 minutes late.......
Men jeg var i lufthavnen i god tid, og fik endelig tid til at komme videre på de strømper jeg strikker! (Faktisk strikker jeg to par som snart skal bruges til gaver.)

But I got to the airport in time, and finally I had time to knit more on the socks I'm making! (I'm actually knitting 2 different pairs that I need for presents very soon.)
Turen gik til Island, hvor jeg skulle besøge min veninde og tidligere kollega. Det er 2 år siden sidst, så det er på tide! Det var meget smukt at flyve ned over øen, og det bliver spændende når jeg skal hjem. Vulkanen er åbenbart på randen af et udbrud igen! Det gad jeg godt se!!!!!

I was going to Iceland to visit my friend and former colleague. It's been 2 years since last time, so it was about time! Flying down over the island was so pretty, and it will be exciting on my way home later on. The vulcano is clearly close to erupting again! I would love to see that!!!!!
Det er så hyggeligt at være her igen, og meget, meget afslappende. Jeg kan ikke engang sy skjorter. Kun strikke og hygge mig. 

It's so nice being here again, and very, very relaxing. I can't even sew on the shirts. Just knit and hang out and have a nice time. 

4 kommentarer:

  1. Velkommen til, håber du nyder det. kh. Frida

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Frida! Ja, det var virkelig dejligt!

      Slet
  2. Åh, det lyder herligt. Til lykke og nyd det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Det var ret fantastisk!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails