torsdag den 1. august 2024

Rundt og rundt / Around and around

Rejestrømperne er strikket med "jog-less" stripes, altså striber hvor overgangen fra den ene stribe til den næste er usynlig. Det er i bund og grund spiral-striber som er virkelig nemme, men også lidt kedelige at strikke. Jeg synes det føles meget langsomt kun at strikke en halv omgang med hver farve før man skifter. 
Men det bliver pænt! Det bliver spændende om min niece lægger mærke til det når hun engang får dem. 

The shrimp-socks are made with "jog-less" stripes, which are stripes were you cannot see the switch from one stripe to the next. It's actually just spirals of stripes. They are very easy to make, but also a bit boring. I do think it feels very slow to knit just half a round with each color before changing the color. 
But it does look nice! Will be fun to see if my niece notices this once she gets the socks. 

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak skal du have! Jeg er SÅ tilfreds!

      Slet
  2. Jeg kan ikke finde vejledningen til de striber, kan du linke?

    SvarSlet
    Svar
    1. https://www.youtube.com/watch?v=c7QRehYUd-k
      Det er denne her jeg har kigget på. Det er til tynde striber.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails