fredag den 8. marts 2013

Berømtheder / Famous people


Det er et ret vildt område jeg bor i. Lige heroppe på toppen af genbo-huset skulle Leonardo di Caprio bo (selv om mine værter ikke har set ham, men kun paparazzierne....). Lige rundt om et par hjørner bor Liv Tyler, og nogle gader væk bor Sara Jessica Parker. Sidst jeg var her, for 2 år siden, så jeg Ben Stiller.
I går i garnbutikken mødte vi Morganas ballet-lærer. Hun fortalte, at hun da havde været i København et par gange, og virkelig godt kunne lide vores is! Anledningen til besøget var, at hun var med New York City Ballet. Hold da op! Det var lige før, jeg tabte underkæben!

It is a pretty wild neighborhood I'm staying in. Right on top of this building, just across the street, Leonardo di Caprio is supposed to live (my hosts didn't see him, but they met the paparazzis.....). Just around a few corners is were Liv Tyler lives, and a few blocks away is the home of Sara Jessica Parker. Last time I was here, 2 years ago, I saw Ben Stiller.
Yesterday, in the yarnshop, we met Morgana's ballet-teacher. She told me that she had been to Copenhagen a few times, and really liked our icecream! The reason for her visits? She had come with the New York City Ballet. I was awe-struck!
Så var det så helt rart også at møde en anden stjerne, nemlig "Rexie", på Natural History Museum. Jeg var ikke helt tryg ved ham, men han blev pænt stående.....
Og nu vil jeg så begive mig ud i snevejret for at komme på min længe ventede tur langs med floden. Mon ikke jeg får nok af det i det her vejr?

After all this glamor, it was really nice meeting another star, "Rexie", on the Natural History Museum. I was a bit nervous, but he was a nice dinosaur and didn't move......
And now I'll go my way out into the snow to have my eagerly awaited walk along the river. I guess I'll have enough of it in this weather!

3 kommentarer:

  1. Ja det er da vildt - du må holde øje med Leonardo - tænk hvis du fik et billede til bloggen hi hi.
    Dejligt at du har en god og oplevelsesrig tur :))

    SvarSlet
  2. Det lyder som om, du har en rigtig dejlig tur :)

    SvarSlet
  3. Det er en vældig dejlig tur, ja! Men det var også dejligt at sumpe i en boghandel i et par timer i dag.... Jeg orkede ikke mere sne og var helt våd....

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails