lørdag den 30. marts 2013

Gamle mure / Old walls

Det sidste bundt garn i den første pakke af Flamboyance Yarn's strømpegarnsklub er kommet. Denne gang er det noget ganske glat og blødt strømpegarn, farvet i nuancer der er inspireret af gamle mure langs engelske veje. Ganske fint, ligesom de andre jeg har fået!
Det har været dejligt at være med, og jeg har faktisk betalt for 3 måneder mere. Det er lækkert garn, og det er dejligt at kunne være med uden mønstre.
Næste gang man kan skrive sig på, er vistnok sidst i maj.

The last skein of the first package from Flamboyance Yarn's sock yarn club has arrived. This time it's some really smooth and soft sock yarn, dyed in shades inspired by the old walls along English roads. Really pretty, like the other 2 I received!
It's been fun joining, and I paid for another 3 months. The yarn is great, and it is nice that you can join without receiving any patterns.
The next sign-up will be in the last week of May, I think.
Der strikkes stadig grønt. Jeg er da over halvvejs nu, og glæder mig stadig. Det er spændende, hvor meget jeg får strikket i dag - der kommer gæster det meste af eftermiddagen! Nevøer, en niece og nogle venner/kærester. Måske 6 ialt. Måske 4. Til strikning og rødvin (konceptet er, at de, der ikke vil eller kan strikke, har lovet at drikke rødvin.....). Når de så er taget hjem, kommer Linda. Til strikning og rødvin. For mig denne gang. Glæder mig!

The green is still growing. I'm more than halfway by now, and still in love with the color! I'm not sure how much I will be knitting today - most of the afternoon I will have guests! Nephews, a niece and some friends. Maybe a total of 6. Maybe 4. For knitting and red wine (those who will not or cannot knit will drink red wine.....). After they have left, Linda will come tonight. For knitting and red wine. For me, this time! Will be a great day!

5 kommentarer:

  1. God fornøjelse i dag, det lyder hyggeligt med en kombination af strik og rødvin.
    Din snowdrop bliver simpelthen så fin i det garn.

    SvarSlet
  2. God strikning og familie- og vennehygge

    SvarSlet
  3. Det er jo snowdrop i en dejlig forårsfarve.

    SvarSlet
  4. Tak skal I alle have. Det var så hyggeligt!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails