tirsdag den 12. marts 2013

Surprise!

Da jeg kom hjem fra ferie, ventede noget af en overraskelse. Min amaryllis, der blev købt med knop og blomstrede pænt for ca. 15 mdr siden, har det sidste år stået i køkkenet. Havde egentlig tænkt, jeg ville smide den ud, fordi der skete bare ingenting med den.
Men se så lige her, hvad den havde brugt ferien på: en kæmpe knop! Det var da ventetiden værd, og jeg glæder mig, til den springer ud!

When I returned home from my vacation, a surprise awaited me. My amaryllis, that I bought about 15 months ago, and that showed beautiful flowers at that time, have been standing in the kitchen for the past year. I was about to throw it out, because nothing happened.
But look at this: When I got home, I saw what it had been doing during the vacation. A giant bud! It's definitely worth the wait, and I can't wait for it to bloom!

5 kommentarer:

  1. Heldigt for blomsten at du liiige havde en ferie på det tidspunkt ;0)

    SvarSlet
  2. Ja, nogle gange skal man bare være tålmodig :))

    SvarSlet
  3. Det hjælper at sætte dem i skammekrogen. Så ka' de lære det ;-)
    Dejligt at få glæde af den endnu en gang.

    SvarSlet
  4. Tænk, at den kom..... Den ventede bare på lidt forår, den stakkels plante! Nu tør jeg aldrig smide en plante ud mere......

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails