tirsdag den 26. marts 2013

Tirsdag / Tuesday

Der er flere fødselsdagsstrømper på vej. Jeg har allerede gang i nogle af de almindelige rib-strømmper, mens det næste par skal være med mønster. Garnet er allerede valgt - dejligt lyserødt Cascade heritage strømpegarn! - og jeg kigger i mønsterbøger for at vælge......

More birthday socks are on their way. I already started a pair of plain rib socks, but the next pair is going to be with some kind of pattern. I found the yarn already - lovely pink Cascade Heritage sock yarn! - and I'm browsing my sock books for a suitable pattern.......
Og så tænker jeg på marts sidste år. Hvor der allerede var knopper og små blomster på denne tid. På den anden side var det lidt gråt i vejret, mens det nu er koldt, men med helt klar, blå himmel.
Svært at vælge, hvilken slags jeg foretrækker!
I dag har jeg fri, og skal helt sikkert ud i det fine vejr, mens jeg varmer op til hele 6 dages påskeferie fra i overmorgen! Det er jo helt vildt.......

And then I'm thinking of March 2012. At the same time as now, there were plenty of buds and little flowers. But the weather was kind of grey, and this year it definitely is cold, but the sky is clear and blue. Difficult to choose which one I prefer!
Today is my day off, and I'm going out in the lovely weather, while dreaming of the day after tomorrow that comes with an amazing 6 days off from work! Crazy......

8 kommentarer:

  1. Hellere klart og koldt en gråt og vådt. Lækkert garn - er spændt på hvilket mønster du vælger :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyserøde strømper kan gøre enhver dag bedre! Jeg har selv et par som er højt elsket.....

      Slet
  2. Jeg foretrækker også det klare og kolde frem for det grå og våde. Der er skønt solskin i dag, som man bare må suge til sig.
    Jeg glæder mig til at se strømperne. God 6 dages ferie til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er vidunderligt smukt vejr! Glæder mig også til både ferie og strømper.

      Slet
  3. Påskevejret er lunefuldt, begge mine unger er født i eller lige efter Påske. Der var sne dagen efter ved begge.
    Skal vi ikke strikke Cookie A sammen? Jeg har et nøgle Tosh og et Cookie mønster, hvor det er 1-0 til mønstret. Jeg vil have revance...
    God ferie!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan vi godt. Jeg tror, det bliver Marilinda.

      Slet
  4. Vejret har været fantastisk flot de sidste par dage. Dette foretrækker jeg frem for gråt/vådt vejr.
    Garnet du skal strikke i er lige til at blive tøseglad af.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det er virkelig et flot vejr! Garnet er jeg også selv helt skudt i....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails