lørdag den 2. marts 2013

Ferie / Vacation

I dag tager jeg på 1 uges ferie. Som I kan se, er min kuffert allerede godt fyldt - også inden der er kommet en stump tøj i den!
Jeg skal besøge gode venner i New York. Først i Troy, og nogle dage senere tager jeg toget til New York City og besøger Dorina og co. Jeg glæder mig enormt meget, og har faktisk glædet mig den sidste måned! Det er fantastisk ikke bare at komme til en by, men også kende nogen dér, og det er virkelig hyggeligt at have kufferten fyldt med Anders And og lakridser igen.
I hører sikkert fra mig. Mon ikke jeg falder over lidt internet hist og pist?

Today I'm leaving for 1 week's vacation. As you can see, my suitcase is quite full already, even before any clothing items entered!
I'm going to visit some very good friends in New York. First I'm going to Troy, and a few days later I'll take the train to New York City, visiting Dorina and co. I have been looking forward to doing this for about a month! It is really amazing arriving in a new town, but it gets even better knowing someone there, and I just love filling the suitcase with Donald Duck cartoons and liquorice once more.
I bet you'll here from me. Would be weird if I won't be able to find a little internet here and there?

11 kommentarer:

  1. god tur- synes det er fint at aflevere en del derovre- og så kan du vel fylde op med gode sager indkøbt undervejs :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig god ferie, det lyder fantastisk!

    SvarSlet
  3. Din heldige nisse :))
    Rigtig god ferie, jeg er sikker på du får nogle fantastiske dage!

    SvarSlet
  4. Rigtig dejlig ferie og nyd det. Det vil jeg også gøre når det bliver min tur :-)

    SvarSlet
  5. Tak skal I have. Ferier er dejlige!

    SvarSlet
  6. Det lyder dejligt! God tur og hyg dig :)

    SvarSlet
  7. Det er sjovt at du tager Anders And blade med til New York. De komme jo derovre fra, så det havde næsten været mere naturligt den anden vej.
    Jeg håber du får en rigtig dejlig tur. God ferie.

    SvarSlet
  8. Det goer du helt sikkert. Rigtig god tur.

    SvarSlet
  9. Må du få en rigtig dejlig ferie :)

    SvarSlet
  10. Tak skal I have. Foreløbig er lakridserne og jeg blevet hjerteligt modtaget!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails