torsdag den 21. marts 2013

Sne..... / Snow......

Det sner. Igen. I tirsdags vågnede jeg op, skuffet, fordi "Den værste snestorm i 20 år", der gav mig forventninger om høje bunker af sne og så meget sne i luften, at jeg ville fare vild på vej over vejen, viste sig at være en gang varm luft...... Men onsdag var den der så, sneen!

It is snowing. Again. On Tuesday, I woke up disappointed. "The worst snow storm for 20 years", that led me to expectations of piles of snow and so much snow falling that I would get lost while crossing the road, turned out to be just hot gas...... But on Wednesday the snow came!
Lige nu vil jeg så tillade mig at nyde synet af sneen. Selv om jeg hader at cykle i den. I visheden om, at der bare skal et par graders varme til at smelte den og at foråret venter ivrigt på at komme til derude. Og så vil jeg nyde mine tulipaner indenfor!

Right now I'm just admiring the snow. Even though I hate cycling in it. Knowing for sure that we just need a little warmth to melt it, and knowing that spring is eagerly waiting to get on stage out there. And I will admire my tulips in my living room!

3 kommentarer:

  1. Vil det sige at du ikke skal på "cykel" til bakken i eftermiddag ;O))))

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil det sige, ja ;-)
      Tænk, at Bakken åbner i det her vejr!

      Slet
  2. Efterhånden bliver der pisket en katastrofestemning op bare det sner.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails