fredag den 8. marts 2013

Brooklyn General Store




I dag var en dag fyldt med oplevelser. Dorina og hendes tre piger tog mig med på tur til Brooklyn General Store, der var en virkelig hyggelig butik. De har masser af garn og en hel del stof. De udmærker sig især i Malabrigo og Madelinetosh, men har også andre mærker og endda håndspundet garn!

Today was filled with adventures. Dorina and her three girls took me for a trip to Brooklyn General Store. It is a really nice shop with lots of yarn and quite a few different kinds of fabric. They have amazing amounds of Malabrigo and Madelinetosh, but also other brands and some local, handspun yarn.



Jeg købte bl.a. disse fine knapper med robotter og sommerfugle - halvt af hvert. Med så fine knapper MÅ det da lykkes mig at få strikket til min kollegas søn, der efterhånden er 4 mdr!!!!!

Among other things, I bought these amazing buttons with butterflies and robots, half of each.
Then I can FINALLY succeed in making something for my colleauge's little boy who is around 5 months old by now.....

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Altså alle de fristelser:-) hvor er de sjove og finurlige de knapper:-)

    SvarSlet
  2. Sjove knapper - de skriger da på en lille trøje :)

    SvarSlet
  3. Mit garnkøb for i år kom lige til at sprænge alle grænser. Jeg var ellers lige så stolt af mig selv! Men når det er udlandet må man gerne, ikke?

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails