mandag den 4. marts 2013

Troy shopping

I dag har jeg været en lille tur i downtown Troy. Onkel Sam er åbenbart herfra, hvilket de virker ret stolte af! (Bemærk hans stribede bukser, selv på statuen!)

Today I went to downtown Troy. Apparently, Uncle Sam was born and raised here, and they seem quite proud of that fact! (Please note the striped pants, even on the statue!)
Vi fandt en irsk butik, hvor denne fine mis sad og var reklame-kat i udstillingsvinduet. Ud fra størrelsen at dømme blev den vist hverken sultet eller noget.....
I butikken var der lækre strikkede sweatre og garn! Jeg købte kun et enkelt nøgle.....

We found an Irish shop, where this pretty little kitty was part of the exhibition in the window. If judging by the size, he wasn't starved or anything.....
Inside the shop they had really great knitted sweaters and yarn! I just bought one skein......
Hos boghandleren fandt jeg denne bog - fyldt med strikkede dinosauere! Mægtig fine, men jeg vidste ikke lige, i hvilken anledning jeg skulle strikke dem, så den blev altså på hylden.

In the book store I found this book with knitted dinosaurs! Really nice, but since I wasn't sure when I would meet an occasion in need of a knitted dinosaur, it stayed on the shelf.
Der var også påskeslik i opsigtsvækkende farver. Tror, min søsters børns sarte maver bliver udsat for de her!

I also found Easter-candy in amazing colors. These will be for the delicate stomachs of my sisters children.
Og så er jeg ENDELIG klar til Mr. Darcy aften! Hurra, hvor skal jeg sidde og flashe både stofpose og krus! De andre bliver grønne af misundelse.....

And last, but not least, I'm FINALLY ready for Mr. Darcy night! I'm really going to flash my tote and mug! The others will be green from envy......

9 kommentarer:

  1. welcome to new york! is there snow up there? none here :)

    SvarSlet
  2. oooohhhh, i see just a little bit of snow . .

    SvarSlet
  3. Åh det bliver så fedt. Jane Austen er noget helt særligt.

    SvarSlet
  4. Er vildt misundelig allerede! Med alle de Anders And blade du tog med til USA, må der da være plads til lidt P & P ting til os også?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske - hvis jeg kommer forbi en boghandel med de samme ting.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails