søndag den 31. marts 2013

Glædelig påske! / Happy Easter!




Så blev det påskedag. Den største fest i kirkeåret!
Dejligt med lidt sol og antydning af varme.
Der blev strikket lidt og hygget meget i går, og da Linda kom, fik jeg så også strikket. Er nu faktisk færdig, og kan forhåbentlig få vesten på i morgen!

Easter Sunday has come - the biggest reason for celebration in the church-year!
It's really nice with the sun shining and a little bit of warmth.
I knitted a little and had a huge dose of 'hygge' yesterday. When Linda arrived, it was my turn to knit a lot. The vest is done by now, and hopefully I can wear it tomorrow.


Der var gaver til mig i går! Jeg fik disse smukke fyrfadsstager. Er meget glad for dem! Den sidste julegave kom også. Marioparty til wii. Blev straks indviet....

There were presents for me yesterday! I got these tea-light holders, that I really love! The very last Christmas present also arrived. Mario party for wii. We tried it right away....

- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. Du får godt nok noget fra hånden. Den vest bliver lige så flot, som jeg havde forestillet mig.
    Søde lysestager du har fået.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er også strikket flittigt i ferien!

      Slet
  2. Din Snowdrop bliver skøn skøn - pudsigt for jeg husker slet ikke at der er hulmønster forneden!
    Skønne lysestager, jeg forstår godt at de gør lykke ;O))

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er vist heller ikke en helt autoriseret Snowdrop.....

      Slet
  3. Ih din spillefugl :-) Saa skal der gang i wii-en. Laekker Snowdrop. Ogsaa rigtig god paaske til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er en værre spillefugl når jeg har gæster! Det bliver ikke til så meget alene - bortset fra min iPad. Den kan man godt nok bruge tid på!

      Slet
  4. happy easter christine! the vest is beautiful :)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails