torsdag den 7. marts 2013

De andre strømper / The other socks

Der blev et par strømper mere færdige på vej til USA i flyet. De er til min niece, og hun nåede jo desværre ikke at få dem på sin fødselsdag.....
Det er alm. rib, pind 2,5 mm, wollmeise i lilla, pink og neongrøn, str. 39. De er blevet, som jeg ville have dem, og de er godkendt - den første strømpe var nemlig med til fødselsdag, men skulle jo lige have en makker!
Aner ikke hvad de vejer, men det finder jeg ud af, når jeg kommer hjem. Sikkert 100 gram.

I finished another pair of socks flying to USA. They are for my niece. The socks that didn't quite make it for her birthday.....
It's plain ribbed socks, needle size 2.5 mm, wollmeise in pink, purple and a bit of neon-green. They are just as I planned, and my niece approved too, since the first sock came to her birthday, but needed a partner before they could come live with her!
I have no idea how much they weigh, but I'll find out when I get back home. Probably around 100 grams.

4 kommentarer:

  1. Hvem ville ikke godkende dem. Fede farver.

    SvarSlet
  2. Ja selvfølgelig er de godkendt de er jo superfede. Det er utroligt så meget du får strikket.

    SvarSlet
  3. Tak skal I have. Jeg får strikket overdrevet mange strømper for tiden. Par nr 3 og 4 er på vej!

    SvarSlet
  4. Jeg er helt vild med disse :) farverne er perfekte!
    Jeg har rent faktist også rimelig stor lyst til at strikke sokker for tiden :)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails