lørdag den 23. marts 2013

weekend program

Weekenden starter med dem her. Min nevø har sin sidste vagt! Derefter skal jeg ud og lære en at strikke. I de ghanesiske farver. Bliver hyggeligt!
Og så får jeg forresten lige overnattende gæster, fandt jeg ud af for et par dage siden. Kan lige nå det, inden jeg skal ud til sundhedsdage i Øksnehallen i morgen og lege læge. Kan nok ikke helt nå også at tage til sundhedsdage-middagen i aften, for man bør vel også nå at se sine gæster, ikke?
Men jeg keder mig ikke......

The weekend begins with these guys. My nephew is standing on guard for the last time! Afterwards I'm going to teach a friend how to knit. In the Ghanese colors. Will be nice!
And then I will have guests who will be sleeping here. I just found out a few days ago. Just have time for that, before I will be going to the big health-exhibition here in Copenhagen tomorrow, playing a doctor. I guess it will be difficult also going to the dinner tonight, because I would really like to see my guests too!
But I'm not bored.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails