torsdag den 7. marts 2013

New York

Efter en hyggelig togtur (med gratis wifi. DSB kunne lære noget her....) er jeg kommet til New York. Jeg blev hentet på Penn Station af Dorina, og som sidste gang, sover jeg hos Janet. Det gør altså en kæmpe forskel, når man kender nogen i en by! Især, når det er så søde og gæstfrie mennesker som de to.
Jeg var en lille tur nede ved Hudson River Park, hvor der var tydelig udsigt til det nye World Trade Center. Det ser imponerende ud, ikke?

After a nice train ride (with free wifi. Our national Danish train company might learn from this....) I arrived in New York City. Dorina picked me up at Penn Station, and - like last time - I'll live at Janet's place. It really makes a huge difference to know someone in a town! Especially, if its people as nice and welcoming as those 2 ladies.
I went for a small walk at Hudson River Park, where there was a clear view of the new World Trade Center. Looks impressive, don't you think?
Greenwich Village er et superhyggeligt sted at skulle bo! Med toppede brosten og gamle, fine huse. Nå ja - og så kan man gå langs floden, hele vejen til downtown Manhattan. Det skal jeg på fredag. Glæder mig!
Torsdag står den først på udflugt til garnbutik. Uuuuuuhhhhhh......

Greenwich Village is a really nice place to stay! With cobblestones and beautiful old houses. Oh well - and close by the river, so you can walk all the way to downtown Manhattan along the river. I will be doing that on Friday. Can't wait!
Thursday I will go with Dorina to visit a yarn store. Neat........

5 kommentarer:

  1. Uhuuuu hvem der var med i din bukselomme ;O)

    Jeg behøver vel ikke skrive at du skal hygge dig stort ;O))

    SvarSlet
  2. Kirsten i den ene lomme og mig i den anden... ;))

    SvarSlet
  3. Det kunne ellers være hyggeligt at have jer med!

    SvarSlet
  4. Håber du skal forbi Purl Soho!
    De har nogle ret fine ting (og dyre) ;-)
    Rigtig god fornøjelse.

    Vinker lige til dig fra San Francisco området :-)

    SvarSlet
  5. Uh, jeg nyder det! Er dog lidt misundelig på San Francisco. Her har de regn og sne!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails