mandag den 13. september 2010

Har du husket toiletpapir?

Dagens opskrift er kun for sjov!!!! Jeg gentager lige for en sikkerheds skyld KUN FOR SJOV!!!!!
(Uha - tænk, hvis nogen brugte det?!?)
Og nu til dagens mærkelige opskrift: En lille rulle toiletpapir!
Den udtrykker på fornem vis en toiletpapirrulles blandede følelser over lige om lidt at skulle opfylde formålet med sin eksistens. (Jeg tror egentlig også, jeg personligt ville være lidt mellemfornøjet)
Hvad kan man bruge den til? Hmm. Jeg ved det ikke!
Måske skulle du bare købe en rulle toiletpapir med soduko i stedet?

2 kommentarer:

  1. Sød og sjov ide, men får nogle interessante billeder i mit hoved, når jeg tænker på hvad der ville ske hvis nogle bruger det efter den oprindelige anvendelse :0).

    SvarSlet
  2. Personligt fik jeg nogle meget, meget grimme og ulækre billeder på nethinden....

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails