torsdag den 30. september 2010

Nemesis

Der er kommet et nyt nummer af Knitty på gaden. "Deep Fall", hedder det.
Jeg ved ikke helt, hvad der sker, men også denne gang faldt jeg ret hårdt.
F.eks. over disse strømper (som jeg har lånt billedet af). Ser de ikke bare smukke og bløde og varme ud?
Lige nogen, jeg kunne strikke til mig selv, tror jeg!
Eller hvad med disse - ved første øjekast "klassiske" - vanter? Flotte og skøre på én og samme tid.
Man kunne også lave et lille sjal. Eller en nederdel.
Eller en fin, meget anvendelig trøje?
Eller én af alle de andre, fine ting!
Eller måske skulle jeg bare trampe lidt videre i min spidskompetence? Den er altså færdig lige om lidt. Jeg véd det bare......

6 kommentarer:

  1. Det er ikke paent at lokke med saadan nogle dejlige modeller naar jeg nu er midt i en startitis-krise.
    Suk.

    SvarSlet
  2. Åh ja, fristelser er der nok af!
    :-)

    SvarSlet
  3. Ja, også i denne fantastiske strikkeverden er der fristelser nok - suk!

    SvarSlet
  4. Drømme er jo heldigvis gratis - og gode til at få tingene overstået i en fart!
    Men fine er modellerne godt nok...

    SvarSlet
  5. Ja nu har du også smittet mig, så næste strømpeprojekt må blive Nemesis i stedet for Embossed Leaves, som nu også er hyggelig. Jeg er startet på Socktober og julegaverne tid er jo over os...

    SvarSlet
  6. Nemesis er nogle feeeeede strømper..... (Mine fødder trænger vist til dem!)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails