onsdag den 11. marts 2009

Yipee!

Penge tilbage i skat! Hurra!!!!!
Nok til, at min kære cykelsmed kan blive rigtig, rigtig glad! Hver gang jeg kommer med min 8 år gamle cykel, indkøbt i (dengang) OBS i Odense for 1300 kr, siger han "du har været her før, ikke? Det er sådan en billig supermarkeds-cykel, ikke?" (Hvortil jeg svarer "jo, men du har jo snart skiftet det hele ud....") "Du kører ret meget på den, ikke?" (Jo - det er sådan set mit transportmiddel her i Kbh) "Skal du ikke have en ny (underforstået, "rigtig") cykel?"
Efterhånden må jeg give ham ret. Er træt af løs bagskærm, knirkende pedal, slidt gear osv, osv.... Men en ny cykel stod kun på den mentale ønskeliste, ikke på tapetet. Før nu! Hurra!
Glæder, glæder, glæder mig til at købe en spritny cykel fra en cykelhandler. Min første siden min lyserøde konfirmationscykel (der blev stjålet, da den var 9 år gammel. Hvor desperat kan man være? Altså.... en lyserød cykel?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails