lørdag den 27. juni 2009

Lettere lykkelig lørdag....

Sikken en aften. 2 Goldie Hawn film, en bunke strygetøj og et rigtig godt strikketøj. Vupti - væk var fredagen, væk var bunken og færdige var ærmerne til sommertoppen/trøjen. Nu mangler kun den allersidste sammensyning... Og så er jeg en sommerbluse i merinould og silke rigere (indrømmet. Sommerbluse og merinould i samme sætning lyder ikke rigtigt. Men jeg tror, den bliver god alligevel!) Kunne have tilbragt fredag aften på Rådhuspladsen til Michael Jackson mindekoncert. Er helt sikkert gået glip af noget fantastisk, men blev altså hjemme og gik i seng.
Var til gengæld nærmest frisk i morges (en ny følelse!) og løb straks en morgentur. Har herefter brugt SP-penge på nye briller: ca. 3700 kr for nogle ord på et papir. Suk! Men altså - strengt taget kunne jeg godt have haft brug for at købe dem for 3-4 år siden. Sådan går det, når man hellere vil bruge penge på garn og bøger og mærkelige souvenirs på alle sine rejser!
Endvidere nu den lykkelige ejer af disse guldsandaler. 50 kr i Føtex. Jamen - det var jo rørende billigt! Dem må jeg have på i eftermiddag til 20 års jubilæum med mine med-studenter. AARRRGHH! 20 år! Hvad sker der?
Hvad har jeg så efter de 20 år? En fin titel, jovist, selv om den nok bliver finere med årene. En dejlig lejlighed, ja. Hvad har jeg ikke? Først - ingen skilsmisser, af den meget simple grund, at der heller ikke har været noget bryllup (altså, hvis vi skal tage det forfra, så er bryllup vel forudsætningen for en skilsmisse). Ingen børn (af mine egne, vel at mærke. Har en stor og voksende fanskare blandt venners børn og mine nevøcer). Ingen bil (og det skal jeg så vidt muligt bare heller ikke have! Hvordan skulle jeg så nogensinde få cyklet igen?). Ca. 20 kg ekstra (men hvad. Så længe man skal gøre noget seriøst for at tabe sig, fejler man ikke noget alvorligt!) + alt garnet..... Er jeg tilfreds med mit liv? Tjoeh, egentlig meget godt tilfreds! Gad jeg være student igen? For alt i verden nej! Gisp! Gad ikke hele turen én gang til!
Synes det er lidt mærkeligt, at 20 år kan gå så hurtigt. Det havde jeg aldrig, aldrig troet. Det bliver spændende at møde de andre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails